Login:

Hasło:



Seniorzy / Lot - MLKS 3:3



Seniorzy / Lot - MLKS 3:3

Autor: Dioklecjan | 2009-10-17 17:42:35 | własne | Komentarze: 28

seniorzy_mecze Lot Konopiska - MLKS Woźniki 3:3 (1:0)

1:0 23.
1:1 Zuga 48.
2:1 57.
2:2 Ziaja 79.
2;3 Zuga 86.
3:3 90.-karny

MLKS: Kołodziejczyk, Cieniawski, Klyta, Krupa (65. Stachurski), Michalski (55. Zaczyński), Cyl, Gorol, Ziaja, Kidawski (40. Najder), Lokaj (80. Roszak), Zuga

żółta kartka: Kołodziejczyk


Newsy z tej kategorii:
Seniorzy / Kingway - MLKS 0:2
Seniorzy / Unia - MLKS 0:1
Seniorzy / MLKS - Pilica 2:0

Komentarze

Awatar

danek71 | 2009-10-20 08:44:54

makiavelli trafny komentarz, jednak ja myslę iz na wyjazdach troche źle działa psychika lub tez po wygranym meczu osiadaja chłopaki na laurach
Co do małego moim zdaniem to dobra pozycja aczkolwiek wysunałbym go bardziej do przodu stawiając za nim jakiegoś dragala - i jeszcze jedna uwaga Messi grał jako stoper w Newell's Old Boys,na początku kariery lecz nagle przestał rosnąć ( karłowatość)


Awatar

makiavelli19 | 2009-10-19 12:52:09

dyskusja na całego..
mnie dziwi jedno: mamy budżet w klubie jakim nie dysponuje żadna drużyna częstochowskiej okręgówki, kadrę wyrównaną jakiej nie ma żadna drużyna częstochowskiej okręgówki, można robić rotacje w składzie, inne kluby grają ludźmi którymi dysponują..
Walczymy 3 sezon z rzędu o awans.. i co? i efekt jest taki, że mecze u siebie gramy super (po za 1 wpadką z Kościelcem - no cóż zdarza się), ale dziwi mnie fakt, że jedziemy na wyjazd i do tej pory wygraliśmy tylko 2 mecze i to w dodatku z dwoma ostatnimi drużynami w okręgówce... dziwi o tyle, że w 2 poprzednich sezonach gdy nie mieliśmy tak dobrej kadry, na wyjazdach radziliśmy sobie świetnie, a teraz? czemu nie można zagrać meczu takiego jak gramy u siebie? ani jeden mecz w tym sezonie wyjazdowy nie był zagrany na dobrym poziomie, taki jak potrafi drużyna z Woźnik zagrać. brak chęci do gry na wyjazdach? źle dobrana taktyka na wyjazdy? niewiem.. by wygrać lige nie trzeba wygrać wszystkich meczy u siebie, ale nie można gubić punktów wyjazdowych z takimi drużynami jak Konopiska czy beniaminków ligi, bo to już wstyd by drużyna z aspiracjami do awansu przegrywała z beniaminkami: 1:2 można zrozumieć, ale 1:5 to chyba pomyłka:/ gre trzeba poprawić na wyjazdach, bo stać was na to!
Brakuje w tym sezonie Łukasza S. na stoperze to widać, widzieliście kiedyś żeby Messi grał na stoperze? nie jest do tego stworzony...tak samo u nas Mały - jest szybki dogania napastników, okej.., ale lepiej chyba stracić jedną brame po kontrze, a wykorzystać go na flance czy to pomocy czy defensywy i strzelić 3 gole.


Awatar

danek71 | 2009-10-19 00:03:16

Panowie jak zauwazyłem spór toczy sie o jakiś patriotyzm lokalny mylnie rozumiany- wozniki maja ok 3 ts mieszkańców więc nie łatwo znaleźć 20 dobrych zawodników w takiej społeczności - transfery istnieja od 1923 roku na swiecie i nie są niczym złym tak więc nie rozumiem całej kłótni o to kto z woźnik a kto nie
Idąc waszym tokiem myslenia to np Pan Lokaj nie powinien grac bo nie jest z Woźnik tylko z rudy Slaskiej , panowie a to że dostaja kase za gre to zadna hańba - w końcu wkładaja w to swoje serce i czas . gra amatorska to relikt przeszłości - ci chłopacy maja tez rodziny i takie same zoładki jak wy więc sorry grzejecie dupyw domu to wasza sprawa oni w deszcz i w snieg zapierdalaja na treningach więc im się należy - Dobra gra dobra kasa i tyle za bóg zapłac to jak chcecie to mozęcie wy grać. Czepiacie się Dioklecjana no to co ze syn prezesa - to jakiś grzech ? i Jarkowi i Panu Henkiowi się chce y mieliście druzyne na poziomie i by mogliście co sobote ogladać mecz zamiast siedzieć w Woźniczance - panowie jestem za by chłopaki za dobra gre dostawali dobra kase - a prawda jest taka że narzekają ci co gówno robią tak było jest i bedzie
Panowie piłkarze jestem z Wami


Awatar

danek71 | 2009-10-18 23:55:04

marko każesz innym słownik brac do reki - sam weź piszemy czapki z głów a nie czaki no chyba że miałeś na mysli czako ale to raczej zbyt trudny wyraz dla Ciebie tak więc jako expert sportowy ale również jako errator nie sprawdziłeś sie - PEWNIE MAKSYMA COGITO ERGO SUM JEST TOBIE OBCA ALE CZASAMI MYSLENIE NIE BOLI MR MARKO


Awatar

danek71 | 2009-10-18 23:50:39

marko i jeszcze jedna uwaga - ja wiem że ty krów nie pasłeś bo to zbyt odpowiedzialna praca dla ciebie


Awatar

danek71 | 2009-10-18 23:47:57

marko ćwoku zapraszam na mecz pokopiemy się nawzajem chcesz? pewnie zrejterujesz tak jak ostatnio no cóż szkoda zostaje ci anonimowy net laluniu:)


Awatar

lasard | 2009-10-18 23:38:06

Jak miałem czas to trenowałem ... i grałem ... ale coś kosztem czegoś ... albo kariera zawodowa albo gra w klubie... ja wybrałem... sam wiesz co Cipek :)
pozdro dla Wszystkich


Awatar

Tomek86 | 2009-10-18 16:31:40

Do wypowiedzi: kibic obiektywny | 2009-10-17 20:37:08 i innych;)
Skoro dyskusja zaszła już tak daleko to wymień proszę nazwiska osób Woźnik, które się poddały. Może od razu nadmienię, że Michał Ujma świadomy, że nie da rady grać w okręgówce zarówno ze względu na umiejętności jaki na brak czasu poprosił o wypożyczenie. Kosa od dłuższego czasu nosił się z zamiarem skończenia z piłką i w końcu to zrobił. Makol według mnie powinien zostać (jego decyzja, wszyscy ją uszanowali). To chyba są trzy osoby, które odeszły prawda? Krzysiu trenuje dalej i jest na każdym treningu, Wiktor, Radek, Jarek (w miare możliwości) to samo. Ja również jak mogę to trenuje i jestem na meczu. Niestety póki co mogę trenować raz w tygodniu, więc logiczne jest, że nie gram. Okay, w Woźnikach nie było nigdy większej rywalizacji, ale wyciąganie wniosków z kapelusza, czy pisanie nieprzemyślanych komentarzy nawet na takiej stronie jak ta klubowa jest głupie! Popieram komentarz Stacha. Nie winie Wiktora za karny i zresztą nikt z drużyny go nie wini, no chyba, że tego nie powiedział po meczu w szatni. Nigdy nie wykorzystuje się wszystkich stworzonych sytuacji, we wczorajszym meczu to przesądziło o wyniku, ale nie zawsze tak jest. Tak jak napisał Stachu jesteśmy drużyną i tylko jako drużyna możemy do czegoś dążyć. Sugeruje, aby piszący posty zdali sobie sprawę, że anonimowe komentarze nic nie znaczą w kontekście ich odbioru przez innych i zaczęli podchodzić do tego bardziej osobowo i odpowiedzialnie. Piszmy tak, aby wyciągać konstruktywne wnioski i pomóc drużynie.


Awatar

marko | 2009-10-18 16:28:48

danek71 cipa to jestes ty... a ja z ciulami i pseudoekspertami nie gadam... pewnie kopales pilke na polu jak krowy pasles...


Awatar

piernik | 2009-10-18 16:06:30

To co napisał Stach powinno nas zmobilizować. Jeśli przyjadą "gnojniki" z Koniecpola, to trochębyłby obciach, że oni będą śpiewać a my u siebie nie, więc zamiast narzekać zapomnijmy o wpadkach i pomyślmy o następnych meczach i pokażemy im kto tu jest gnojnik...


Awatar

danek71 | 2009-10-18 14:57:20

o dawno nie słyszany expert marko sie odezwał a na ostatnim meczu miał stracha podejść - cóż widać cipa z niego internetowa


Awatar

Stach1981 | 2009-10-18 14:43:13

Drodzy "kibice",kibice,obiektywni kibice i obserwatorzy.Ojców sukcesu jest wielu ale jak tylko coś nie pójdzie to wszyscy qrwa tacy mądrzy.My jesteśMY drużyną i wszyscy wygrywaMY wszyscy przygrywaMY.Z większością "przyjaznych kibiców..itd" jest tak że razem wygrywamy ale jak coś to wjebaliście!Wasze komentarze o kasie,braku chęci itd. prowadzą tylko do rozwarstwienia drużyny i ogólnego skłócenia.Po wygranym meczu komentarzy nie ma lub są 2!Większość chyba zapomniała jak ze 3lata temu walczyliśmy o utrzymanie,z ledwością wygrywając.Czy ktoś zauważył postęp tego klubu?Przyzwyczailiście się do zwycięstw,traktujecie to jakby to było normalnością.Już Wam się nawet dopingować porządnie nie chce!Ja już tu gram 4lata i wiem jak było i jak jest teraz.Wiem też jaka była atmosfera i liczba kibiców na początku na tym stadionie.Teraz łatwiej rzucić kamieniem albo zabić słowem.Pozdrawiam prawdziwych kibiców z Woźniki,bo wiem że tacy są.Przychodzą,jeżdżą,są z Nami na dobre i na złe.Was właśnie proszę o doping w sobotę,bo będzie bardzo potrzebny.Wiem,że kibice z Koniecpola bardzo silnie się sprężają i trochę ich najedzie(grupa śpiewająca).Jak to napisali u siebie na stronie w jednym z komentarzy"mobilizacja na gnojniki".Myślę,że to my się musimy zmobilizować-i piłkarze i kibice.

P.S. Twój skład "kibicu obiektywny" nie raz już pokonał Pilicę Koniecpol.Miło mi,że uznajesz mnie za miejscowego


Awatar

md | 2009-10-17 23:14:57

gral chyba w A-klasie


Awatar

dell | 2009-10-17 22:17:04

Masz racje mecz byl niezly,ale szanse te ktore mielismy trzeba wykorzystywac,szkoda punktow


Awatar

marko | 2009-10-17 22:12:57

ale juz sluchy chodza, ze Ziajka od nowego roku w Psarach bedzie grac ...


Awatar

starytlen.pl | 2009-10-17 21:59:02

Ziaja 2 razy grał na swojej nominalnej pozycji[wPsarach]ale'trener'o tym nie wie


Awatar

Fafol | 2009-10-17 21:13:04

apel do kibiców. trzeba się wziac w garsc, bo ostatnio doping cienki.


Awatar

Fafol | 2009-10-17 21:11:18

do "kibic obiektywny": doskonale zdaje sobie sprawe, ze chcac grac w IV lidze sa potrzebni zawodnicy spoza Woznik. wszedzie tak jest i milo sie patrzy jak na kazdym meczu jest pelna lawka rezerwowych.tylko co z tego, bo w zeszlym sezonie byly problemy z kadra a z knopiskami bylo 6 punktow. grali chlopcy jak bastek i kornel i krzysiu ktorzy maja po 16 lat, a mimo to wygrywalismy. tu chodzi o zaangazowanie. nie mam pretensji do cyla i klyty, cieniawskiego bo w kazdym meczu daja z siebie wszystko. natomiast zuga gra kiedy mu sie chce. dzisiaj mu sie chcialo. ziaja tez dopiero drugi dobry mecz. lokaj z forma coraz slabiej. a co do karnych to w zeszlym sezonie stachu 2 na pewno nie strzelil i zuga tez przynajmniej jednego, a nie wiem czy mielismy wiecej niz 5 w calym sezonie.


Awatar

piernik | 2009-10-17 20:56:10

Codo niewykorzystanych sytuacji, to nic nowego u nas od tego sezonu. Szkoda tego karnego w 90 min.


Awatar

kibic obiektywny | 2009-10-17 20:56:05

dioklecjan moze sie wypowie bo to syn prezesa,nie ma podzialu miejscowi przyjezdni,nie ma nigdzie ze sa sami miejscowi i co by ugrali,proponuje grac z pilica w skladzie.cypek-krzysiu,sarol,jarek,gwiazdor-wiktor,radek,ujma,zaczynski-kornel,stachu


Awatar

kibic obiektywny | 2009-10-17 20:37:08

kazdemu zalezy by bylo jak najlepiej i nie trenuje po to by odpuscic w najwazniejszym cyklu czyli meczu,to ze jest dwoch grajkow z nazwiskami to nie znaczy ze maja wygrywac mecze sami bo sie nie da a miejscowi nigdy nie widzieli rywalizacji i sami sie poddali a jesli ktos sie czuje mocny,wiktor,jarek,radek lub krzysiu to niech sobie poszukaja klubu co im da po tysiaku,proponuje psary bo cidry to polka 4-5 tys.proponuje juz w zimie


Awatar

kibic obiektywny | 2009-10-17 20:26:09

slownik to czaki albo czapki z glow,powiedz o kogo ci chodzi,nazwiska a najlepiej to przyjdz na trening w poniedzialek przedstaw sie i powiedz ze chcesz tysiac conajmniej to przebijesz wszystkich bo zuga tutaj jezdzi od 2 miesiecy nawet nie za dziekuje i co ty teraz powiesz


Awatar

marko | 2009-10-17 20:14:31

do "kibic obiektywny" zanim napiszesz komentarz to po pierwsze wez do reki slownik ortograficzny :) a w okregowce to nikt z zawodnikow przyjezdnych nie gra za "dziekuje" tylko Zudze i spolce na lebka musisz dac od 1000 zl w gore ... wiec ty zmien dyscypline na inna... a chlopaki z Woznik sa THE BEST i czaki z glow za to co robia dla klubu !!!!!


Awatar

kibic obiektywny | 2009-10-17 20:06:18

widac fafol ze sie nie znasz na pilce i jestes miejscowym.jak mozna miec bylo 10 pkt przewagi przy wyjazdach,od zugi i spolki sie odwal bo na wyjazdach jak i w kazdym meczu kazdy chce jak lajlepiej,a o kase to graja w lidze wiesz a nie w okregowce.kazdy moze miec pretensje do siebie,kazdemu sie zdarza nie strzelic karnego a 50%to wzioles z kosmosu,ale i ziaja mial do pustej z glowy a jednak i tak wygrywalismy,a teraz bronisz wiktora ktory nie potrzebnie robil wslizg,ale ja to tez rozumie a ty patrzysz w jedna strone wiec takich kibicow nie trzeba.jeszcze jedno gdzie byles tydzien temu jak wygralismy,cichy jak po pogrzebie.pozdrawiam cie i zmien dyscypline


Awatar

ziomek | 2009-10-17 19:55:27

brawo kluska (ZUGA) KLUSKA DO GARKA


Awatar

oxxx | 2009-10-17 19:46:34

4 liga haha


Awatar

dell | 2009-10-17 19:25:39

Masz racje mecz byl niezly,ale szanse te ktore mielismy trzeba wykorzystywac,szkoda punktow


Awatar

Fafol | 2009-10-17 18:16:39

Mecz był naprawdę dobry i gdybyście grali z takim zaangażowaniem całą rundę to mamy 10 pkt przewagi i to bylaby pierwsza nieszczęśliwa strata punktów. A prawda jest też taka i wyniki na wyjezdzie o tym swiadcza, ze zuga i spolka graja tylk dla kasy, u siebie to sie jeszcze staraja bo sa kibice i boja sie krytyki a na wyjazdy to jada tylko pokopac. dzisiaj bylo widac zmiane w ich grze, oby tak sie utrzymalo. i jeszcze prosba do trenera, niech pan wyznaczy kogos pewnego do karnych, bo przez ostatnie 2 sezony mamy 50% skutecznosci. gdyby lokaj strzelil na 1-0 to bysmy punktow nie stracili.
i nie przejmuj sie wiktor, zdarzyc sie moze kazdemu.


Zaloguj się, aby dodać komentarz.




Jako

Jako
 
Elf & Dawiz - - - All rights reserved
design by templateshunt.com